Mijn eerste reis - Reisverslagen van Fabienne Tielemans - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Fabienne Tielemans - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 November 2014

living the HI life

04 Oktober 2014

Leren op het strand met een highlighter in de hand

20 September 2014

Zonnige dagen, gevaarlijke hikes en meer..

17 September 2014

Aloha
Fabienne

Aloha! Ik ben een rechtenstudent aan de Juridische Hogeschool Avans-Fontys te Tilburg. Inmiddels zit ik in mijn vierde en laatste jaar en ik heb er voor gekozen om mijn minor in het buitenland te volgen, daarom ben ik nu een Visiting Student aan de Hawaii Pacific University. Ik volg de volgende 5 vakken, wat gelijk staat aan 32 ECTS: - Law and Courts in World Cultures, - Media, Ethics and Law, - Intercultural Communication, - Introduction to Sociology en tot slot volg ik het vak Beginning Hawaiian.

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: